Emo scene girl
Emo scene girl

For Every body in Love


يه دلنوشته برا بهترينم

بجون بهترينم ، هموني كه اينو براش نوشتم ، قسم جز حقيقت چيز ديگه اي نمينويسم!

خود خود خودم اينو برا خودش نوشتم...

اميدوارم اينو بخونه....

 

من كجايم....؟

ليلي داستان زندگي خودم...

يا شيرين داستان فرهاد...؟

من كجاي اين دنياي دروغينم؟؟

بزرگترين دروغم در اين دنياي بي كسي چيزي نيست جز...

عشق

حتي از آوردن آن نيز بر زبانم امتناع ميكنم...!

ميترسم...

ميترسم اين دروغ به قدري بزرگ باشد كه نابخشوده گردم!!!

ولي...

ولي من اين دروغ بزرگ را مي ستايم!

من تورا مي ستايم...

 

 

از اعملق قلبم...

تقديم با عشق به...



نظرات شما عزیزان:

-----------
ساعت22:27---27 آذر 1391


ساعت21:33---26 آذر 1391
شاید تو عاشق بشی ولی دیگه فک نکنم کسی عاشق تو بشه اگه بگه هم عاشقتم مطمئن باش دروغ میگه!!!
پاسخ:مهم نيس....اين مهمه كه اين حسو دارم تجربه ميكنم....و ميدونم اين ديگه وابستگي نيس چون باهاش فقط در حد مكالمه کوچولو رابطه داشتم نه بيشتر پس نميتونه وابستگي باشه!


ehsan
ساعت20:26---26 آذر 1391
مواظب باشین بعد یه سال بهش نگین که این یه وابستگیه و دوست داشتن و عاشق شدنی در کار نیس....
پاسخ:از احساسم مطمئن نيستم...همونطور كه قبلا مطمئن نيودم.از اولش همه ميگفتن اين وابستگيه نه دوس داشتن ولي چون طعمشو نچشيده بودم نميدونستم....شايد الان تازه دارم.....ولي نميدونم اون خودش نظرش چيه...


amir
ساعت12:50---25 آذر 1391
عاشق شدین؟؟؟؟
پاسخ:نمیدونم
پاسخ:شاید


ARASH
ساعت23:45---19 آذر 1391
سلام مریم جون خیای خوشحالم کردی بهم سرزدی بازم سربزن منتظرم...راسی مطالب وبتون خیلی قشنگ بود این....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,

  توسط maryam joon  |
 

 



You are the light when there is no sun. You are the rainbow after the rain is done. You are the star that twinkles in the night. You are the moon that glows so bright. You are the wind that whistles my name. You are the love when the world is the same. You are the flowers the bee's never miss. You are the beach the warm sun kisses
maryam.miny@yahoo.com


 

 

 عذر خواهي...
 داداشم..
 .................
 هرچه...
 (-_-) and (*_*)
 اعتراف...
 (+-+)
 Happy new year
 رابطه پسران قبل و بعد از ازدواج با دختران!
 دل.....
 من ............
 tEXt abOUt....!!!!
 حاج خانوم/حسن آقا
 ......!!!!!!$$$$$$$
 maN vA 2KHtar kHaLam
 تست بیکاری...
 چه...
 من....
 یه مشت اراجیف از خودم...

 

بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391

 

maryam joon

 


سلام دوستای عزیزم...

هرکی میخواد تبادل لینک کنه اول وبلاگ منو با اسم Emo scene girl تو وبلاگ خودش بلینکه بعدش اینجا با هر اسمی که بخواد وبلاگشو لینک کنه...





saman kocholo
nadia
my english blog
tanha tarin
وبلاگ قديمي بنده
سایت زبان انگلیسی
دانلود سرا
نمونه دولتی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

مهتاب شب های دلم
عکس های کره ای ها(aylin2012)
شب های تنهایی
riant girls
دیگه تنهام...
همه جوره در رابطه با کره ای ها!!!حتما سر بزنید
ایرانسلی ها بشتابید
classmate2
نمونه دولتی
جوونا یبار زندگی میکنن و آزاد زندگی میکنن
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 81880
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 874
تعداد آنلاین : 1



چت روم

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 81880
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 874
تعداد آنلاین : 1